Arsov art atelje

Oscilacije VII

Elektroakustična in eksperimentalna glasba med instrumentom in ambientom

iStock-958056614
foto: GarryKillian / Freepik

V sedmi oddaji iz cikla Oscilacije o šestih desetletjih slovenske elektroakustične in eksperimentalne glasbe razbiramo izstopajočo glasbo zadnjega desetletja. Govorimo o obdobju, ko se tovrstno ustvarjanje razgrne v delo številnih glasbenikov, skladateljev, instrumentalistov in zvočnih umetnikov, zato ga bomo poskusili zaobjeti v dveh oddajah.

Ko je Bor Turel govoril o svojih delih za glasbila in elektroniko, nastala v osemdesetih letih in tudi pozneje, je omenil skrajnost zvočnega materiala, ki zaznamuje ta del njegovega opusa, v resnici pa tudi elektroakustično glasbo v širšem – skrajnost, razpeto med instrument in ambient. V tokratni oddaji bomo pogledali v ta razpon, v glasbo, ki se odvije med poglobljenim zvočnim iskanjem znotraj strogih akustičnih kategorij in med poslušanjem najdenih zvočnih danosti v okolju.

Predstavili bomo delo ter razmišljanja Petre Strahovnik, Vasje Progarja, Mateja Bonina, Simona Penška, Primoža Sukiča, Mauricia Valdeza, Nine Dragičević, Jake Bergerja, Staša Vrenka, Boštjana Leskovška, Robertine Šebjanič in Ide Hiršenfelder.