B-AIR

B-AIR

V sodelovanju z eminentnimi slovenskimi in tujimi strokovnjaki razmišljamo, raziskujemo in se sprašujemo o vlogi zvoka v razvoju človeka – od embrionalne faze naprej.

O vlogi umetnosti pri delu z bolnimi otroki

"Če je otrok preveč prestrašen in ne dovoli pregleda, prinesem lutko, ki ji je ime Pikapolona in na njej - včasih tudi z zdravnikom – opravimo pregled. Tako otrok vidi, da je pregled neboleč."
B-AIR-4D-naslovnica

Bolnišnični radio za otroke

"Pomirjen otrok gotovo bolje okreva … za vse nas, osebje, otroke in starše je to nekaj fantastičnega.”Madeline Ismach, vodja psihosocialne službe, otroška bolnišnica Great Ormond Street Hospital.
B-AIR-4D-naslovnica

Nevropsihologija glasbe in gibanja ob glasbi

Projekt B-AIR
B-AIR-4D-naslovnica

Nevropsihologija glasbe in gibanja v glasbi

"Glasba ima sposobnost aktivirati celo vrsto možganskih področij, kar je gotovo zanimivo tudi za njeno uporabo v zdravstvu."
B-AIR-4D-naslovnica

prof. Peter Vuust, predstojnik Centra za glasbo v možganih

Glasba je lahko zanimivo orodje, ki pomaga bolje razumeti delovanje možganov, do katerega se drugače težko dokopljemo.

B-AIR

V sodelovanju z eminentnimi slovenskimi in tujimi strokovnjaki razmišljamo, raziskujemo in se sprašujemo o vlogi zvoka v razvoju človeka – od embrionalne faze naprej.
B-AIR-4D-naslovnica

Poslušanje in odzivi na zvok in glasbo v zgodnjem otroštvu

dr. Katarina Zadnik v dialogu s Saro Smrekar in Alenko Podboj
B-AIR-4D-naslovnica

Odzivi na zvok pri najmlajših

Slišanje je fiziološki proces in je prvi pogoj za poslušanje, medtem ko je poslušanje psihična dejavnost, veščina, ki se jo je potrebno naučiti.
B-AIR-4D-naslovnica

Kognitivni in socialno-čustveni razvoj v predšolskem obdobju - smernice za oblikovanje umetniškega programa

dr. Katarina Habe v dialogu z mag. Martino Peštaj, medijsko psihologinjo in urednico Otroškega in mladinskega programa na Televiziji Slovenija.
B-AIR-4D-naslovnica

Kognitivni in socialno-čustveni razvoj v predšolskem obdobju - smernice za oblikovanje umetniškega programa

dr. Katarina Habe v dialogu z vodjo umetniškega programa Lutkovnega gledališča Ljubljana Ajdo Ross in umetnico Zvezdano Novaković.