Tokratno oddajo posvečamo nemški mezzosopranistki Christi Ludwig; nedavno se je namreč poslovila od tega sveta, za seboj pa pustila izjemne interpretacije opernih vlog in samospevov.
»Peti je zame enako naravno kot hoditi,« je povedala nekoč. Naravnega načina petja pa jo je najprej naučila mati, priznana kontraaltistka in ena najbolj iskanih pevskih pedagoginj na Dunaju. Pevec je bil tudi oče, tenorist na Dunaju, zatem nekaj let intendant opere v Aachnu. A čeprav je bila Christi pevska kariera tako rekoč položena v zibelko, se je glasbeno vsestransko izobrazila – učila se je klavirja, violončela, flavte in teorije. Že od malih nog pa ji je bilo najbolj pri srcu, kadar se je ob petju Brahmsovih in Schubertovih samospevov sama spremljala na klavirju.

"Peti je zame enako naravno kot hoditi," je povedala nekoč.

Tokratno oddajo posvečamo nemški mezzosopranistki Christi Ludwig; nedavno se je namreč poslovila od tega sveta, za seboj pa pustila izjemne interpretacije opernih vlog in samospevov.
»Peti je zame enako naravno kot hoditi,« je povedala nekoč. Naravnega načina petja pa jo je najprej naučila mati, priznana kontraaltistka in ena najbolj iskanih pevskih pedagoginj na Dunaju. Pevec je bil tudi oče, tenorist na Dunaju, zatem nekaj let intendant opere v Aachnu. A čeprav je bila Christi pevska kariera tako rekoč položena v zibelko, se je glasbeno vsestransko izobrazila – učila se je klavirja, violončela, flavte in teorije. Že od malih nog pa ji je bilo najbolj pri srcu, kadar se je ob petju Brahmsovih in Schubertovih samospevov sama spremljala na klavirju.

Polona Gantar