Imogen Holst je ustvarila sicer manj obsežen, a tehten opus skladb za komorne zasedbe, solistična glasbila, različne zbore in instrumentalne ansamble ter za orkester.

Oddajo Ženske v svetu glasbe tokrat posvečamo britanski skladateljici 20. stoletja Imogen Holst kot ustvarjalki duhovne vokalno-instrumentalne glasbe. Bila je tudi uspešna dirigentka, glasbo je začela študirati leta 1926 na Kraljevem kolidžu za glasbo v Londonu. Imogen Holst so sprva poznali in cenili predvsem po priredbah ljudskih pesmi, njene resne avtorske skladbe pa so dolgo ostale podcenjene in neznane do 80-ih let 20. stoletja. Ustvarila je sicer manj obsežen, a tehten opus skladb za komorne zasedbe, solistična glasbila, različne zbore in instrumentalne zasedbe ter za orkester. V drugi oddaji o ustvarjalnosti Imogen Holst bomo predstavili izbor njenih duhovnih vokalno-instrumentalnih del: Hymne to Chirst / Hvalnico Kristusu, ki jo je uglasbila leta 1940 po dveh verzih pesmi Johna Donna, Psalm št. 91 za mešani zbor in instrumentalni ansambel, pesmi za ženske glasove in harfo Welcome Joy and Welcome Sorrow / Dobrodošla radost in dobrodošla žalost ter svoje najpomembnejše vokalno delo poznejšega obdobja: Hallo my fancy, whither wilt thou go?/ Pozdravljena, domišljija, kam boš šla? za mešani pevski zbor. kladateljica je uglasbila pesem škotskega pesnika Williama Clelanda iz 17. stoletja za praznovanje 10. obletnice svoje vokalne skupine Purcell Consort of Voices.

 

Tjaša Krajnc