Po vzoru velikega Charlieja Parkerja in Clifforda Browna si je tudi Ambrosetti od nekdaj želel posneti ploščo z godali. Želja se mu je uresničila pri njegovih 80-ih letih z izdelkom Nora.
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
16 epizod
16 epizod
V oddaji »Tretje uho« predstavljamo glasbene vsebine, ki povezujejo dva na videz različna svetova – klasično glasbo in jazz. Leta 1958 je skladatelj Gunther Schuller prvič uporabil izraz Third Stream, Tretji tok, ali Tretja smer. Naslov oddaje Tretje uho pa nakazuje na analogijo med tretjim očesom, ki vidi sicer nam nevidno in ušesom, ki sliši včasih nam neslišno.
Po vzoru velikega Charlieja Parkerja in Clifforda Browna si je tudi Ambrosetti od nekdaj želel posneti ploščo z godali. Želja se mu je uresničila pri njegovih 80-ih letih z izdelkom Nora.
V oddaji »Tretje uho« predstavljamo glasbene vsebine, ki povezujejo dva na videz različna svetova – klasično glasbo in jazz. Leta 1958 je skladatelj Gunther Schuller prvič uporabil izraz Third Stream, Tretji tok, ali Tretja smer. Naslov oddaje Tretje uho pa nakazuje na analogijo med tretjim očesom, ki vidi sicer nam nevidno in ušesom, ki sliši včasih nam neslišno.