Gost oddaje je bil skladatelj, saksofonist, improvizator Tilen Lebar. Poznamo ga kot enega iz vrste mladih domačih instrumentalistov, ki s svojim skladateljskim opuom v zadnjem času segajo onkraj svoje prvotne vloge interpreta, instrumentalista. Ob študiju saksofona pri Mihu Rogini in Matjažu Drevenšku na ljubljanski akademiji je že veliko skladal in se od leta 2016 redno izobraževal v kompozicijskem razredu Uroša Rojka. Za avtorski večer Plastenje časa, ki ga je izvedel v ciklu Zvokotok Zavoda Sploh je leta 2017 dobil Prešernovo nagrado Akademije za glasbo. V letu 2019 je magistrski študij kompozicije nadaljeval na Kraljevem konservatoriju v Haagu v razredih Petra Adriaansza, Cornelisa de Bondta in Guusa Janssena.

Ob pogovoru s skladateljem in saksofonistom poslušamo izbor njegove novejše glasbe

Gost oddaje bo skladatelj, saksofonist, improvizator Tilen Lebar.

Poznamo ga kot enega iz vrste mladih domačih instrumentalistov, ki s svojim skladateljskim opuom v zadnjem času segajo onkraj svoje prvotne vloge interpreta, instrumentalista. Ob študiju saksofona pri Mihu Rogini in Matjažu Drevenšku na ljubljanski akademiji je že veliko skladal in se od leta 2016 redno izobraževal v kompozicijskem razredu Uroša Rojka. Za avtorski večer Plastenje časa, ki ga je izvedel v ciklu Zvokotok Zavoda Sploh je leta 2017 dobil Prešernovo nagrado Akademije za glasbo. V letu 2019 je magistrski študij kompozicije nadaljeval na Kraljevem konservatoriju v Haagu v razredih Petra Adriaansza, Cornelisa de Bondta in Guusa Janssena.

V njegovi glasbi gre za zavzeto poglabljanje v skladateljsko umetnost in njeno izročilo na začetku 21. stoletja, v tradicijo zahodne umetne glasbe in hkrati eksperimentalnih tokov. Zdi se, da je to glasba, ki kljub zazrtosti v svojo zvočno bistvo tudi komunicira s svetom, pojavi v njem, z občutenjem časa in prostora, s filozofskimi idejami, psihološkimi pojavi.

Primož Trdan