Fotoreportaža sodi med najlepše vizualne primere pripovedovanja. Razstavni projekt Na drugi strani – slovenska fotoreportaža, ki so ga postavili v Galeriji Jakopič, prinaša zgodovinski pregled takega pripovedovanja zgodb s perspektive komunikologije, umetnostne zgodovine in fotografske teorije. Pripravljali so ga dve leti, postavitev pa izhaja iz razumevanja dela fotoreporterjev in ne samo rezultatov njihovega dela.

Na fografiji fotoreporterji časnika Delo Janez Zrnec, Zoran Vogrinčič, Janez Pukšič, Srdjan Živulović, Dragan Arrigler, avtor Igor Modic, vir spletna stran Galerije Jakopič.

Razstavni projekt v Galeriji Jakopič prinaša zgodovinski pregled fotoreporterskega delovanja

Fotoreportaža sodi med najlepše vizualne primere pripovedovanja. Razstavni projekt Na drugi strani – slovenska fotoreportaža, ki so ga postavili v Galeriji Jakopič, prinaša zgodovinski pregled takega pripovedovanja zgodb s perspektive komunikologije, umetnostne zgodovine in fotografske teorije. Pripravljali so ga dve leti, postavitev pa izhaja iz razumevanja dela fotoreporterjev in ne samo rezultatov njihovega dela.

Komunikolog Ilija Tomanić Trivundža, teoretik fotografije Jan Babnik in umetnostna zgodovinarka Marija Skočir so se z njim lotili pisanja zgodovine slovenske fotoreportaže, ki jo definiramo kot fotozgodbo ali fotoesej. Razdelili so ga na tri tematske sklope, ki se bodo menjavali: identiteto, moč in vsakdanje. Teme so sicer prisotne že v stalnem delu razstave, pri menjavah se le še dodatno poglobijo vanje.

Aleksander Čobec