Nakupovanje v digitalni družbi

Sodobna potrošnja izdelkov in storitev v digitalnem svetu ter razmislek o prihodnosti nakupovanja.

foto: flickr/elaine smith

Spletni gigant Amazon je v Seatllu odprl prvo trgovino brez blagajn. Trgovina Amazon Go deluje tako, da se uporabnik z aplikacijo registrira ob vstopu, izbere izdelke ter z njimi odide iz trgovine. Senzorji, kamere, umetna inteligenca in algoritmi so tisti, ki zabeležijo, katere izdelke je kupec odnesel s sabo, spletna aplikacija nato sama trga denar z računa. Kupci, ki ne marajo dolgih vrst na blagajnah, se te novosti zagotovo veselijo, zaposlene na blagajnah skrbi, kako dolgo bodo njihova delovna mesta sploh še obstajala, psihologi ocenjujejo, da bomo v takih trgovinah trošili več. V tokratni oddaji Glasovi svetov bomo razmišljali ne le o prihodnosti nakupovanja, temveč bomo z različnih zornih kotov osvetlili sodobno potrošnjo izdelkov in storitev v digitalnem svetu.

Sogovorniki: Tadeja Žefran z evropskega potrošniškega centra, Darko Dujič, direktor družbe ceneje.si, dr. Uroš Godnov s primorske Fakultete za management in Gorazd Božič, vodja odzivnega centra Si-Cert.