Razmišljanje o nakupu umetniškega dela pred nas postavlja številna vprašanja in ta niso povezana zgolj z vrednostjo in pomenom naložbe ali kako bomo z njim razveselili najdražje, temveč naj bi bila tudi z manj prijetnimi stvarmi: ali je delo res original in je verodostojno ali pa je morda ponaredek? O tem, kako prepoznati ponaredek, kako ukrepati in še na številna vprašanja znova v pogovoru z višjo kriminalistično inšpektorico v upravi kriminalistične policije Uršulo Belaj, kustosom in sodnim izvedencem Aleksandrom Bassinom, muzejskim svetnikom in sodnim izvedencem Ferdinandom Šerbeljem ter lastnikom galerije Hest Emilom Šarkanjem.

Razmišljanje o nakupu umetniškega dela pred nas postavlja številna vprašanja in ta niso povezana zgolj z vrednostjo in pomenom naložbe ali kako bomo z njim razveselili najdražje, temveč naj bi bila tudi z manj prijetnimi stvarmi: ali je delo res original in je verodostojno ali pa je morda ponaredek? O tem, kako prepoznati ponaredek, kako ukrepati in še na številna vprašanja znova v pogovoru z višjo kriminalistično inšpektorico v upravi kriminalistične policije Uršulo Belaj, kustosom in sodnim izvedencem Aleksandrom Bassinom, muzejskim svetnikom in sodnim izvedencem Ferdinandom Šerbeljem ter Emilom Šarkanjem, lastnikom galerije Hest.

Aleksandra Saška Gruden