Milena Zupančič ni želela običajne biografije, ki bi kronološko opisovala njeno življenje, saj tudi ona ni običajna, vsakdanja. Milena je izjemen človek, neizmerno nadarjena igralka in tudi strastna kadilka. V štiridesetih delih odkrivamo ne samo njeno življenje, ampak tudi polpreteklo zgodovino slovenskega in jugoslovanskega gledališča in filma.
V obrazložitvi nagrade Borštnikov prstan leta 1999 je Jernej Novak zapisal, da je »Milena Zupančič rojena igralka: odprta je, dojemljiva, sposobna v sebi začutiti protislovja življenja, jih razumeti in jim dati podobo sodobnega boja«. Ko je leta 1993 prejela Prešernovo nagrado za življenjsko delo, so Mileno Zupančič označili za igralko z osupljivim igralskim razponom, ki interpretativno raznovrstnost vlog »uresničuje z mojstrskim razčlenjevanjem vloge, z že skoraj glasbenim preigravanjem nasprotujočih si psiholoških stanj, s slikovitimi dialoškimi amplitudami, z natančno odmerjeno uporabo gibov in s sijajno govorno razlago«.
Golobova Kot bi Luna padla na zemljo je odlična biografija, ki navduši tako po vsebinski kot po slogovni plati.
Interpretinja je Milena Zupančič,
režiser: Alen Jelen,
tonski mojster: Nejc Pipp,
glasbena oblikovalka pa Darja Hlavka Godina.
Odgovorna urednica: Ingrid Kovač Brus.
Produkcija: Program Ars, uredništvo igranega programa in ZKP RTV Slovenija v sodelovanju z založbo Beletrina.
Posneto v studiu 41 Radia Slovenija v juliju in avgustu 2022.
Avtor: Alen Jelen