Imogen Holst je bila dolgoletna sodelavka Benjamina Brittna in umetniška vodja festivala sodobne glasbe v Aldeburghu, posvetila se je tudi pisanju o glasbi svojega očeta Gustava Holsta.

V oddaji Ženske v svetu glasbe predstavljamo britansko skladateljico 20. stoletja Imogen Holst, ki je bila tudi uspešna dirigentka. Ustvarila je sicer manj obsežen, a tehten opus komornih in solističnih skladb ter del za orkester, zborovskih in duhovnih vokalno-instrumentalnih del, vendar v času življenja ni dobila dovolj širšega priznanja za svoje umetniško delo. Imogen Clare Holst se je rodila 12. aprila 1907 v Richmondu Surreyu, umrla pa je v 77. letu življenja, 9. marca 1984. Študirala je na Kraljevem kolidžu za glasbo v Londonu pri profesorjih Georgeu Dysonu in Gordonu Jacobu. Imogen Holst so sprva poznali in cenili predvsem po priredbah ljudskih pesmi, njene resne avtorske skladbe pa so dolgo ostale podcenjene in neznane do 80-ih let 20. stoletja. V prvi oddaji bomo predstavili izbor njenih instrumentalnih komornih skladb: Fantasy Quartet / Fantazijski oz. Domišljijski godalni kvartet, ki ga je Imogen Holst napisala leta 1928 in zanj prejela Cobbettovo nagrado., 3. stavek Dua za violo in klavir iz leta 1968 in 3. stavek – Temo z variacijami – iz Godalnega kvinteta, ki ga je skladateljica napisala leta 1982. 

Tjaša Krajnc