Libreto Feliceja Romanija opisuje zgolj zadnji dan življenja veronskih ljubimcev.
"Na odru nekdanje Jahalne šole so, drugič v zgodovini Salzburških slavnostnih iger, koncertno izvedli Bellinijeve Capulete in Montege. Leta 2004 sta Romea in Julijo upodobili Daniela Barcellona in Ana Netrebko, tokrat pa Ajgul Ahmetšina in Elsa Dreisig. Obe sta debitirali v omenjenih vlogah in uspešno poustvarili par večnih zaljubljencev. 27-letna ruska mezzosopranistka, ki je že upodabljala junakinjo Carmen v Londonu, Berlinu, Münchnu in Madridu, je prvič nastopila na Salzburškem [festivalu]. Sodeč po odzivu občinstva, zelo uspešno. Pevko krasijo zelo izenačeni registri, izjemna kontrola diha, nekoliko manj izraziti toni v spodnji legi in prodorni, jasno projicirani visoki toni. Že med izvedbo je doživljala ovacije in vzklike odobravanja, ki pa so nekoliko zasenčili nastop francosko-danske sopranistke. Njena Julija ni bila nič manj impresivna. Šlo je za zelo soliden in profesionalen nastop. Vlogi je vdihnila dekliško svežino in brez opaznejših težav obvladala vse izzive vloge – od navidezno neskončnih legatov do nežnih visokih tonov v pianu. Giovanni Sala je bil zanesljivi, lirični Tebaldo, a z nekaj grlenimi omejitvami pri prehodu v višji register. Michele Pertusi je z eleganco ustvaril nepopustljivega in mrmrajočega Capuleta, Roberto Tagliavini pa razposajeno dobrodušnega Lorenza. Marco Armiliato je kot običajno poskrbel za igrivo natančnost in podrobnost ter ponotranjeno igro, da je partitura zažarela, Dunajski filharmonični zbor in orkester Mozarteum iz Salzburga pa sta bila zanesljiva spremljevalca pevski zasedbi."