Nove teoretske razprave o mutacijah besedilnega na področju uprizoritvenih umetnosti

V oddaji Oder se tokrat posvečamo bogastvu in heterogenosti dramske pisave v zadnjem desetletju, ko se zdi, da je besedilno v razsežnem gledališkem prostoru dobilo še več zagona kot prej. Nedavno je namreč izšel zbornik, ki se tako z izbranimi študijami domačih avtorjev kot s temeljnimi besedili tujih teoretikov podaja raziskovat različna besedilna, tematska izhodišča, strategije, v povezavi z uprizoritvenimi koncepti in praksami slovenskega, evropskega in svetovnega postdramskega gledališča, ki vključuje tudi novomedijske prakse in ples. Zbornik Drama, tekst, pisava 2, ki sledi izdaji iz leta 2008, sta uredila Petra Pogorevc in Tomaž Toporišič. Poleg dramaturginje Petre Pogorevc je gost oddaje tudi raziskovalec Jakob Ribič z Akademije za gledališče, radio, film in televizijo. Izbor teoretskih razprav so izdali pri Knjižnici Mestnega gledališča ljubljanskega.

Magda Tušar