Fotografija: Jagoda, Damjan. M. Trbovc, Tarek Rashid
Foto Jaka Babnik/SLG Celje
V soboto so v celjskem gledališču premierno predstavili še eno izmed uprizoritev iz lanske, s pandemijo zaznamovane sezone: TISTO O BOLHAH v reviji Ivane Djilas, priredbo že leta 2011 z zlato hruško za kakovostno literaturo nagrajene slikanice za otroke uveljavljene avtorice Saše Eržen, Uprizoritev si je skupaj z najmlajšim šolskim občinstvom ogledala Vilma Štritof.

Podatki o predstavi:

Avtorici dramatizacije Tatjana Doma, Saša Eržen
Režiserka Ivana Djilas
Avtorica besedil songov Saša Eržen
Avtor besedila Mačji rap Željko Božić
Dramaturginja Tatjana Doma
Scenografka Sara Slivnik
Kostumografka Jelena Proković
Avtor glasbe in korepetitor Boštjan Gombač
Koreograf Željko Božić
Lektor Jože Volk
Oblikovalci svetlobe Ivana Djilas, Sara Slivnik, Jernej Repinšek
Asistentka kostumografke Katarina Šavs
Asistent režiserke Željko Božić
Beatbox Murat
Igrajo
Jagoda/Lučka Počkaj
Damjan M. Trbovc/Žan Brelih Hatunić
Tarek Rashid/David Čeh
Interni premieri 23. oktobra 2020 in 12. februarja 2021
Uradna premiera 6. novembra 2021

SLG Celje

V soboto so v celjskem gledališču premierno predstavili še eno izmed uprizoritev iz lanske, s pandemijo zaznamovane sezone: TISTO O BOLHAH v reviji Ivane Djilas, priredbo že leta 2011 z zlato hruško za kakovostno literaturo nagrajene slikanice za otroke uveljavljene avtorice Saše Eržen.

Zgodbica v knjigi o muhasti in vzvišeni mačji kraljici, ki jo napadejo bolhe, je dinamična in poučna. Bolhe so zoprne živalice, ki jim je vseeno za položaj svojih gostiteljev na družbeni lestvici, in napadejo tudi mačjo kraljico. Na odru celjskega gledališča, barvito in pisano opremljenem z mehkimi scenskimi elementi scenografke Sare Slivnik, v enako pisanih mimikrijskih kostumih Jelene Proković, ob igrivi glasbi Boštjana Gombača, se odvije razburljiv dogodek v mačji deželi. Dramaturginja Tatjana Doma je skupaj z avtorico pripravila dramatizacijo, ki je bolj kot v otroški svet zavila v odraslega, ponekod celo aktualistično zaznamovanega in zato prezahtevnega.  Otroci prve triade, ki jim je predstava namenjena, v hitrem, afektiranem, nerazločnem govoru in že nekajkrat opaženem pomanjkljivem ozvočenju na tem odru niso mogli spremljati niti dojeti številnih besednih iger. Uprizoritev v režiji Ivane Djilas je delovala razdrobljeno, ostajala pa je v odrskem mehurčku, ne da bi zares iskala pot do radovednega in odprtega mladega občinstva. Otroci so se zato najbolj odzivali le na grobe situacijske gege, dramaturško pomemben epilog o pomenu prijateljstva pa je obvisel v zraku.

Vilma Štritof