Poučevanje in učenje glasbe služita različnim človeškim potrebam. Blackwell & McPherson trdita, da lahko več kot 95 odstotkov populacije z zadostno prakso in sistematičnim usposabljanjem razvije svoj glasbeni potencial do profesionalne ravni, Reimer pa opisuje poučevanje in učenje glasbe kot način za izboljšanje posameznikove sposobnosti pridobivanja pomembnih in razveseljivih glasbenih izkušenj. Učenje glasbenega instrumenta je lahko eden najbolj prijetnih in nagrajujočih hobijev za otroka, lahko pa je tudi vir številnih frustracij.
Prav zato verjetno prihaja do osipa med učenci, ki se začnejo učiti glasbila in pozneje obupajo. Ta delež je pravzaprav zelo visok in Katarino Habe, Marušo Laure in Ano Kavčič Pucihar, ki so k sodelovanju povabile še Branko Rotar Pance, je zanimalo kakšni so razlogi za ta osip in kako bi lahko delež učencev, ki predčasno zaključijo šolanje, znižali.
Izsledke preliminarne kvalitativne raziskave, ki so jo izvedle med pedagogi, ravnatelji, starši in otroci predstavlja Ana Kavčič Pucihar.
Iskanje