»Pomenljiva, izvirna, formalno zrela,« je bil Hans von Bülow navdušen nad 2. simfonijo v f-molu mladega Richarda Straussa. Še preden je ta s svojimi simfoničnimi pesnitvami dosegel svetovno slavo, je napisal dve klasični simfoniji v štirih stavkih – obe redko slišimo v koncertni dvorani. Simfonični orkester Bavarskega radia je na spored koncerta, ki ga je imel 7. oktobra, prvič uvrstil njegovo Drugo simfonijo, v kateri sta združena mladostna živahnost in mojstrsko obvladovanje medija.Biografsko nasprotje temu delu je Elgarjev elegični Koncert za violončelo iz let 1918/1919, ki ga je izvedel violončelist Gautier Capuçon. Francoska dirigentka Marie Jacquot, ki je bila imenovana za šefico dirigentko Kraljevega danskega gledališča v Köbenhavnu, je s tem programom debitirala z bavarskim orkestrom in občinstvu predstavila še skladbo The Turn of the Tide/Spreminjanje plime za komorni orkester škotskega skladatelja Davida Horna, ki je nastala po slikarskem navdihu avtorja Johna Duncana.

Polona Kovačič