Tesa Drev

Honoré de Balzac: Okrogle povesti

Zagata, ko novopečena ženin in nevesta nista poučena o tem, kaj naj bi v poročni noči pravzaprav naredila.

Radmila Lazić: Ugrizni življenje

Sodi med najopaznejše sodobne srbske pesnice, od osemdesetih let naprej se angažira tudi v javnem življenju, v boju za človekove pravice ter v protivojnih in mirovniških akcijah.

Čista zloba, Ben se vrača, Stoletje sanj, Oberhausen, Cannes

Ocenjujemo filma Čista zloba in Ben se vrača, režiser Ven Jemeršić govori o filmu Stoletje sanj, poročamo o festivalu kratkega filma v Oberhausnu in o filmskem festivalu v Cannesu

Stavka!, Drobižki 2, Stric Geza ide v Zaturce, Boris Lehman, Filmski teden Evrope

Ocenjujemo filma Stavka! in Drobižki 2, Štefan Kardoš govori o nastanku filma Stric Geza ide v Zaturce, poročamo o retrospektivi filmov Borisa Lehmana in o programu Filmskega tedna Evrope.

Dvojna življenja

Film francoskega avtorja Olivierja Assayasa je postavljen v svet založništva.

Tkanje pogledov

Jože Dolmark je gotovo eden izmed najbolj poetičnih filmskih mislecev pri nas.

Kurja polt, Tranzit, Gospod Link: V iskanju izgubljenega doma, Hellboy

V Ljubljani poteka festival žanrskega filma Kurja polt, pogovarjamo se s Christianom Petzoldom, avtorjem filma Tranzit.

Linda Gregerson: Ženska, ki je umrla v snu

Pesnica v svoji poeziji namenoma uporablja večpomenske besedne zveze

Josef Winkler

Josef Winkler je eden najbolj prepoznavnih avstrijskih pisateljev, ki s svojim pisanjem v marsičem spominja na svojega predhodnika Thomasa Bernharda

Herta Mueller: Vrag tiči v zrcalu

V esejih, objavljenih v knjigi Vrag tiči v zrcalu, se romunsko-nemška pisateljica in Nobelova nagrajenka Herta Müller, spominja odraščanja v Ceausescujevi diktaturi

Joanna Lech: Potegavščine

Poljska pesnica in prozaistka Joanna Lech se je rodila leta 1984 v Rzeszowu

21. festival dokumentarnega filma, festival Diagonala, Ne bom več luzerka, Tovor, Videnje

Končal se je 21. festival dokumentarnega filma, v Gradcu poteka festival avstrijskega filma Diagonala, ocenjujemo filme Ne bom več luzerka, Tovor in Videnje