Izidora Pevec

Pokrajinski muzej Maribor(980550)

Brez muzeja ne gre

Razstava v spomin Sergeju Vrišerju, enemu vodilnih slovenskih barokistov
marusic-980-980×551

Ptičji pogled na vsakdanje življenje

O razstavi Živka Marušiča leta 2016 in krajše o njegovi trenutni razstavi
Antonio Vivaldi

Pogovor pred prenosom koncerta Sozvočje svetov: Vivaldissimo

Iza Pevec se je mag. Mojco Jenko pogovarjala o vplivu Antonia Vivaldija na likovno umetnost
SHOAH REZ

Opomin na moralni zlom človeštva

Na obletnico osvoboditve koncentracijskega taborišča Auschwitz je tudi mednarodni dan spomina na žrtve holokavsta
Jojakim Cortis & Adrian Sonderegger – Icons –  REZ

“Fotografija sama ne more niti lagati niti govoriti resnice”

Kako družba fotografiji podeljuje njeno skoraj magično moč? Tudi o tem razmišlja razstava Zajčja luknja – fotografija, magija in resničnost.
Mette za objavo

Seksualnost v družbenem kontekstu

V Ljubljani danes in jutri gostuje performerka Mette Ingvartsen
John_Baldessari-_What_is_Painting_(1966-68)_(8476637427) rez

“Zdi se mi, da ima to nekaj opraviti z umetnostjo”

John Baldessari (1931-2020) je igrivo izzival ustaljene načine gledanja
ORLEANSKA

Francoska heroina iz 15. stoletja

Samosvoja operna stvaritev Devica Orleanska na odru SNG Opera in Balet Ljubljana
Volilna_skrinjica_z_referenduma_o_neodvisnosti__Jaka_Babnik_Z_dovoljenjem_Muzeja_novejše_zgodovine_Slovenije-rez

Kaj imajo skupnega votivne podobe, loterijske srečke in kolajna Tine Maze?

To so le nekateri izmed objektov, ki jih na razstavi Pigmalion predstavlja Jaka Babnik in tako razmišlja o naših vrednotah in prepričanjih
lgl_jaka_varmuz_2019_tomi-74-rez

Minljivost, smrt, ljubezen, sanje, spomin, nasilje

… to so motivi, ki jih obravnava sedemurno gledališko potovanje Sedem vprašanj o sreči režiserja Tomija Janežiča
ZADRUŽNI DOM-REZ

Notranji javni prostori, ki krepijo združevanje, sporazumevanje in opolnomočenje

Zadružni dom kot slovenski odgovor na vprašanje letošnjega beneškega arhitekturnega bienala – Kako živeti skupaj?
ORLAČ REZ

Beseda leta za nami in glasba leta pred nami

Pa tudi o časovni razsežnosti ustvarjanja, ki jo poudarja razstava Spomin/prisotnost umetnika Dimitryja Orlača