V ospredje postavlja razmislek o sobivanju in odnosih, in to z devetimi plesnimi in glasbeno-gibalnimi predstavami priznanih domačih in tujih ustvarjalcev in tudi pogovori z njimi

Festival, ki ga pripravljata Plesna izba Maribor in Zavod Moja Kreacija, je vzniknil iz potrebe mariborske plesne scene, da predstavi svojo produkcijo, se pogovarja o izzivih sodobnega plesa in izmenjuje znanje, vse od takrat združuje domače umetnike in se povezuje tudi mednarodno.

Angleški plesalec, pedagog in mentor Thomas Noon, ki živi in deluje v Barceloni, je navdušil s solom za dva, predstavo Po zabavi. Govori o moškem, ki se po zabavi zgrudi pod čutno obremenitvijo neštetih pogovorov, nato pa se s pojavom lastnega alter ega v obliki lutke iz elastične pene razvije intenziven dialog o tem, kdo – izmed vseh naših različnih pojavnosti v odnosih z ljudmi – smo v resnici.

''Pomembno je, da ljudem ne pripovedujem, temveč da jih povabim k razmisleku. V tem je smisel gledališča; da nas spodbudi k razmišljanju o stvareh, ki so okoli nas, ki so oddaljene, ki so in ki niso mi; da nas dela odprte za druge. Zame je kraj druženja in skupnega razmisleka. Zato to ni predstava o meni, temveč o vseh nas, ki razmišljamo. To je zame gledališče, to je zame kultura.''

V duhu osrednje misli festivala Platforma – sobivanja – so tega v sredo uradno odprli z zvočno-vokalno-glasbenim performansom s plesno improvizacijo. Ustvarili so jo glasbenika Alja Petric z različnimi zvočili – gongi, pojočimi posodami, ropotuljami in zvončki – in Vasko Atanasovski s saksofonom in flavtami ter plesalka Mojca Kasjak, ki se ukvarja s terapijo z umetnostjo.

Že danes ob 20-ih  je na sporedu humorno-ironična plesna predstava Lahkotnost. Ana Romih se v njej poigrava z metodami, h katerim se zatekajo posamezniki, da bi se osvobodili obremenilnih spon.

Irena Kodrič Cizerl