Ljubljanski baletniki prepričali v tehnično zahtevni in izrazno bogati koreografiji Renata Zanelle

Balet Dunajski večer SNG Opera in Balet Ljubljana je sinoči navdušil občinstvo v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma. Ljubljanski baletni ansambel s solisti je pokazal izvrstno fizično pripravljenost in bil uspešno kos tehnično zahtevni in izrazno zelo bogati koreografiji Renata Zanelle. Po predolgem premoru in vztrajnem delu v težkih razmerah so ljubljanski baletni umetniki pod vodstvom novega umetniškega vodje pokazali, da so nam nedvomno lahko v ponos.

Novi umetniški vodja ljubljanskega baleta Renato Zanella se je sinoči s svojo baletno dvodejanko predstavil domačemu očinstvu in upravičil sloves izvrstnega koreografa. V prvem dejanju smo bili priča mojstrski gibalni interpretaciji Beethovnovega Petega klavirskega koncerta, kjer je koreografu nedvomno uspelo v gib ujeti vso kompleksnost in lepoto glasbene mojstrovine. S skoraj filigransko natančnostjo so plesalci z gibom slikali bogato teksturo glasbenega dela, ki bi ga pravi poznavalec Beethovnovih del zgolj z opazovanjem giba z lahkoto prepoznal.

Baletni zbor je že v prvi koreografiji večera pokazal, da je kos tudi tehnično zahtevnejšim koreografskim stvaritvam in z izjemo nekaj manjših neusklajenostih odlično dopolnjeval ples solistov. Med štirimi solističnimi pari sta v prvem delu izstopala Lukas Zuschlag in Nina Noč, ki je s solom otvorila drugi del večera z naslovom Vsi na valček in poleg zelo kvalitetne izvedbe pokazala tudi odlično interpretativnost, tako v gibu kakor igri. Nina je v drugem delu vskočila namesto predvidene Ane Klašnja, ki se je v prvem delu večera poškodovala. S plesnim partnerjem Kento Yamamotom sta z zelo doživeto in čutno izvedbo Adagietta Gustava Mahlerja navdušila v sicer veliko bolj lahkotnem, igrivem in z valčki družine Strauss zaznamovanem delu baletnega večera, ki ga je navdušeno občinstvo na koncu nagradilo s stoječimi ovacijami.

Katja Ogrin