Kako otroke na zanimiv način seznaniti z računalniškim načinom razmišljanja, je vprašanje, ki se mu že vrsto let posveča prof. dr. Janez Demšar

Množice podatkov, statistik, tudi nasprotujočih si informacij so stalnica sodobne informacijske družbe. Kako med njimi razbrati zrnje od plev postaja vse bolj ključno. Ni pa danes relevantno zgolj osmišljanje najrazličnejših vsebin, ki nas prek spleta dosežejo, ter varna raba interneta, ampak tudi razumevanje osnovnih principov, po katerih splet funkcionira. Da je mogoče preprosto in celo na zabaven način tudi otrokom predstaviti principe, ki so tu na delu, je prepričan današnji gost Podob znanja prof. dr. Janez Demšar z Laboratorija bioinformatiko s Fakultete za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani, ki se že vrsto let med drugim posveča iskanju najboljših pristopov, s katerimi bi osnovnošolce in srednješolce lahko kar najbolj učinkovito seznanili z računalniškim načinom razmišljanja.

Zanimive naloge so ključ do uspeha, na plan pa lahko pridejo še kakšna druga spoznanja.

»To je tako zanimivo. Vzameš skupino punc in jim daš (prej opisano) nalogo. Se zmenijo in naredijo. Vzameš skupino fantov, imam posnetke, tako so se skregali. To je družbeni eksperiment, ne samo računalniški,« navaja primer prof. dr. Janez Demšar.

Nina Slaček