Oddajo tokrat namenjamo violinistki Jerneji Vidmar, ki je na svojo glasbeno pot stopila s petimi leti, ko se je v družinskem krogu začela učiti igranja violine, pri devetih pa tudi igranja na klavir. Po končani gimnaziji se je najprej vpisala na študij matematike, potem pa jo je premamila glasba in se je vpisala na študij violine. V šolskem letu 2017/18 je diplomirala, zdaj pa znanje nabira v okviru magistrskega študija pod vodstvom Žige Branka na ljubljanski akademiji.
Za svoj nastop v okviru cikla Solo e da camera je izbrala eno najbolj znanih del Cesarja Francka in tudi eno najbolj cenjenih violinskih sonat sploh, in sicer Sonato za violino in klavir v A-duru, op.23, ki jo je izvedla ob klavirski spremljavi Beate Ilone Barcze.

Sonata za violino in klavir v A-duru, op.23 Cesarja Francka.

Oddajo tokrat posvečamo violinistki Jerneji Vidmar, ki je na svojo glasbeno pot stopila s petimi leti, ko se je znotraj družinskega kroga začela učiti igranja violine, pri devetih pa tudi igranja na klavir. Po končani gimnaziji se je najprej vpisala na študij matematike, potem pa jo je premamila glasba in se je vpisala na študij violine. V šolskem letu 2017/18 je diplomirala, zdaj pa znanje nabira v okviru magistrskega študija pod vodstvom Žige Branka na ljubljanski akademiji.
Za svoj nastop v okviru cikla Solo e da camera je izbrala eno najbolj znanih del Cesarja Francka in tudi eno najbolj cenjenih violinskih sonat sploh, in sicer Sonato za violino in klavir v A-duru, op.23, ki jo je izvedla ob klavirski spremljavi Beate Ilone Barcze.

Vesna Volk