Jaka Babnik se v tokratnem projektu opira na mit o Pigmalionu in Galateji. Spomnimo – kipar Pigmalion je skulpturo ženske, Galatejo, izdelal v skladu s svojimi željami in se nato vanjo strastno zaljubil, Afrodita pa ji je vdahnila življenje. Kaj pa so naše galateje, objekti, v katere projiciramo svoja iskanja sreče, se je vprašal Jaka Babnik. Družbo je želel predstaviti z objekti, ki jih druži močan simbolni naboj in ki se dotikajo različnih plasti našega življenja. Objekte na razstavi (nekateri so predstavljeni s fotografijami, drugi pa so dejansko prisotni) druži močan simbolni naboj. Ponazarjajo naše vrednote, stremljenja, strahove, razmerja moči … Hkrati gre za razmislek o fotografskem mediju; navsezadnje je prav fotografija tista, ki pogosto utrjuje simbolno vrednost predstavljenega.



Foto: Jaka Babnik, vir: MGML, z dovoljenjem Muzeja novejše zgodovine Slovenije

To so le nekateri izmed objektov, ki jih na razstavi Pigmalion predstavlja Jaka Babnik in tako razmišlja o naših vrednotah in prepričanjih

Jaka Babnik se v tokratnem projektu opira na mit o Pigmalionu in Galateji. Spomnimo – kipar Pigmalion je skulpturo ženske, Galatejo, izdelal v skladu s svojimi željami in se nato vanjo strastno zaljubil, Afrodita pa ji je vdahnila življenje. Kaj pa so naše galateje, objekti, v katere projiciramo svoja iskanja sreče, se je vprašal Jaka Babnik. Družbo je želel predstaviti z objekti, ki jih druži močan simbolni naboj in ki se dotikajo različnih plasti našega življenja. Objekte na razstavi (nekateri so predstavljeni s fotografijami, drugi pa so dejansko prisotni) druži močan simbolni naboj. Ponazarjajo naše vrednote, stremljenja, strahove, razmerja moči … Hkrati gre za razmislek o fotografskem mediju; navsezadnje je prav fotografija tista, ki pogosto utrjuje simbolno vrednost predstavljenega.

Izidora Pevec