Čas, prostor in glasba

Violinski koncerti III: Stoletje napovedanih sledi

Glasba je umetnost, ki deluje v določenem času. Da jo prav razumemo, potrebuje svoj prostor. Prostor je za poslušanje glasbe pomemben, čas je ne obhoden

cas-prostor-glasba-1280
foto: stockphotos

Ko je glasba dosegla trdno družbeno veljavo, so se njena pota utrjevala. Napovedovale so se nove možnosti, nove sledi. Kdo bi si mislil, da bodo skromni začetki, ki so se zgodili pred 500 leti, imeli tako bogato sled! V oddaji bomo predvajali tale dela: Concerto grosso v G-duru opus 8 št. 6 Giuseppa Torellija. Igrala je Capella Savaria, dirigent je bil Pál Németh. Iz cikla Concerti grossi opus 6 Arcangela Corellija smo izbrali dva concerta grossa – sedmega in enajstega. Igral je Ansambel 415, vodil ga je je Jasper Kristensen. Iz cikla dvanajstih koncertov L’Estro  Armonico (Harmonski navdih) Antonia Vivaldija smo izbrali prvega. Igrali so I Musici. Ansambel I Musici je odigral še prvi violinski koncert iz cikla Štirje letni časi ‘Pomlad’ Antonia Vivaldija, solistka pa je bila Pina Carmirelli.

Oddajo ‘Stoletje napovedanih sledi’ je pripravil Pavel Mihelčič, posnel jo je Stane Košmerlj, bral je Ivan Lotrič.