Dragica Čadež sodi med prve slovenske umetnike, ki so se posvečali skulpturi kot odprti formi, ki jo razširja v prostor.

V Peterekotnem stolpu Ljubljanskega gradu je odprta razstava kiparke Dragice Čadež z naslovom Olesenele sence. Gre za prostorsko postavitev skulptur, nastalih med letoma 1998 in 2018. Dragica Čadež sodi med prve slovenske umetnike, ki so se posvečali skulpturi kot odprti formi, ki jo razširja v prostor. Za material svojih kipov, razporejenih v kiparske cikluse, uporablja predvsem les, v zadnjem času tudi glino. Dragica Čadež sodi med najvidnejše slovenske umetnike in se nenehno zavzema tudi za uveljavljanje kiparstva. Pri Zvezi društev slovenskih likovnih umetnikov je bila pred dvema letoma ustanovljena Sekcija kiparjev in umetnikov, ki delujejo v javnem prostoru in lani jeseni so prvič podelili tudi stanovske nagrade in jo za  življenjsko delo podelili prav  Dragici Čadež. V današnji oddaji Likovni odmevi bomo ponovili pogovor, ki ga je s kiparko takrat pripravila Maja Žel – Nolda.

Maja Žel Nolda