Razgledi in razmisleki

Izraelski pisatelj Asher Kravitz

V ljubljanskem judovskem kulturnem centru in Mini teatru poteka že tretje leto (letos pa tudi v Mariboru) mednarodni festival strpnosti. Njegov namen je širiti idejo o strpnosti in pomenu spoštovanja, tako medsebojnega kot spoštovanja različnosti. V programu festivala je tudi gledališka predstava Judovski pes po romanu sodobnega izraelskega pisatelja Asherja Kravitza. Asher Kravitz se je […]

Razgledi in razmisleki

Igor Marojević

V nizu pogovorov z gosti letošnjega festivala Literature sveta, Fabula, bomo v oddaji Razgledi in razmisleki slišali pogovor Vlada Motnikarja z Igorjem Marojevićem. Igor Marojević, srbski pisatelj, ki ga v slovenščini poznamo po zbirki kratke proze Mediterani in pravkar prevedenem romanu Mamina roka, se v svojih delih kaže kot prodoren opazovalec ljudi okoli sebe, izpovedovalec […]

Razgledi in razmisleki

Mathias Enard, dobitnik Goncourtove nagrade

Konec tedna se je zaključil letošnji festival Literature sveta, Fabula. Pred ljubljanskim občinstvom je kot prvi, otvoritveni, gost nastopil leta 1972 rojeni francoski pisatelj Mathias Enard, dobitnik prestižne Goncourtove nagrade za roman Kompas, ki je pravkar izšel v slovenščini. Zdaj lahko Slovenci beremo še dva romana in sicer Pripoveduj jim o bitkah, kraljih in slonih […]

Razgledi in razmisleki

Alojz Ihan: Čas nesmrtnosti

Konec tedna se je začel festival Literature sveta, Fabula 2017. V Ljubljano so prišli tuji pisatelji kot gosti festivala, tema v fokusu pa je nesmrtnost. To besedo najdemo v naslovu najnovejše knjige esejev Alojza Ihana Čas nesmrtnosti. O čem piše Alojz Ihan, pesnik, pisatelj, esejist in zdravnik, bomo slišali v oddaji Razgledi in razmisleki.

Razgledi in razmisleki

Stanislava Repar: Bivanjsko zadeta

V oddaji Razgledi in razmisleki boste slišali poglobljen esej z naslovom Bivanjsko zadeta, ki ga je Stanislava Repar napisala o odmevni pesniški zbirki Neve Lučke Zver Razsežnosti. Besedilo bo prebrala Barbara Zupan.

Razgledi in razmisleki

Matej Venier: Maestro Anton Nanut

»Za dirigenta je odločilen prihod na oder. Takrat vzpostavi komunikacijo z občinstvom in zapolni prostor s svojo navzočnostjo. Pričakujoči v dvorani morajo začutiti, da med njimi in orkestrom ne stoji balerina, ki se bo prekrilila skozi glasbeno tvarino, temveč suveren čustveni in intelektualni naboj, ki jih bo varno popeljal skozi čudežni svet glasbene umetnine.« je […]