Arsov art atelje

Noč slovenskih skladateljev v uvodu 32. SGD

Kot uvod v 32. Slovenske glasbene dni je Društvo slovenskih skladateljev v Viteški dvorani ljubljanskih Križank izvedlo Noč slovenskih skladateljev, na kateri so ugledni slovenski glasbeniki prvič izvedli deset novih del za instrumentalne due. Nastopili so violinista Andrej Kopač in Matej Haas, fagotist Milan Nikolić ter pianista Klemen Golner in Beata Illona Barcza. Predstavili so skladbe za violino in klavir, […]

Arsov art atelje

Matej Bonin: Gimnastika ne/smisla in Cancro

V tokratnem Arrsovem art ateljeju bomo predvajali posnetke avtorskega projekta Mateja Bonina z naslovom Gimnastika ne/smisla. Gre za projekt, ki ima začetke v letu 2014, ko je bil v krajši obliki in z drugačno zasedbo premierno izveden Mednarodnem bienalu sodobne glasbe v Kopru, v Ljubljani pa je izvedba potekala 19. decembra lani v sklopu cikla […]

Arsov art atelje

Skladateljice Slowindovih pomladi

V tokratni oddaji Arsov art atelje bomo predvajali dela skladateljic, ki so se predstavile na lanskem in predlanskem festivalu Slowindova pomlad. Predvajali bomo dela Alje Zore, Alenje Pivko Kneževič, Larise Vrhunc, Nane Kamijama in Marine Horkove.

PODCAST Arsovega art ateljeja

Politika in poetika Darmstadta

Prvega marca smo z glasbeniki Studia za novo glasbo AG pod dirigentskim in programskim vodstvom Stevena Loya v Klubu CD pripravili koncertno-radijski večer o Mednarodnih poletnih tečajih za novo glasbo v Darmstadtu. Pred tem smo k pogovoru povabili glasbenike, praktike in raziskovalce nove glasbe 20. stoletja – muzikologinjo, glasbeno zgodovinarko Amy C Beal, ki je v […]

Arsov art atelje V ŽIVO v Klubu CD

Darmstadt, zibelka modernizma

Poletni tečaji za novo glasbo so Darmstadt, mestece na jugozahodu Nemčije v letih po drugi svetovni vojni spremenili v eno od središč najnovejšega, najnaprednejšega v komponirani glasbi. Vsaj dve desetletji so se enkrat letno tam zbrali najdrznejši skladatelji, teoretiki in interpreti nove muzike in kritično, polemično, v nenehnem preizpraševanju lastnega dela tipali prihodnost glasbe. Od sedemdesetih let […]