Pred prenosom 4. koncerta cikla Sozvočje svetov poslušajte pogovor novinarke Ize Pevec z arheologinjo dr. Janko Istenič, muzejsko svetnico Narodnega muzeja Slovenije, ki bo v Slavnostni dvorani predavala o Emoncu, bronastem kipu iz Emone, rimske predhodnice Ljubljane, ki je eden najdragocenejših predmetov rimske dobe v Sloveniji.

Glasbena urednica Tjaša Krajnc pa je pred mikrofon povabila flavtistko na kljunasti flavti Marušo Brezavšček, študentko univerze za glasbo Mozarteum v Salzburgu v razredu Dorothee Oberlinger in Antonia Politana na glasbenem konservatoriju ”Luca Marenzio” v Brescii. S kolegico Elisabeth Wirth bo nastopila v Koncertu za dve kljunasti flavti, godala in generalni bas v a-molu, TWV 52:a2, Georga Philipa Telemanna in v Brandenburškem koncertu št. 4 v G-duru za dve kljunasti flavti, violino, godala in generalni bas, BWV 1049, Johanna Sebastiana Bacha.

Pred prenosom 4. koncerta cikla Sozvočje svetov je Narodna galerija Ljubljana pripravila predavanje o Emoncu, bronastem kipu iz Emone.

Pred prenosom 4. koncerta cikla Sozvočje svetov poslušajte pogovor novinarke Ize Pevec z arheologinjo dr. Janko Istenič, muzejsko svetnico Narodnega muzeja Slovenije, ki bo v Slavnostni dvorani predavala o Emoncu, bronastem kipu iz Emone, rimske predhodnice Ljubljane, ki je eden najdragocenejših predmetov rimske dobe v Sloveniji.

Glasbena urednica Tjaša Krajnc pa je pred mikrofon povabila flavtistko na kljunasti flavti Marušo Brezavšček, študentko univerze za glasbo Mozarteum v Salzburgu v razredu Dorothee Oberlinger in Antonia Politana na glasbenem konservatoriju ”Luca Marenzio” v Brescii. S kolegico Elisabeth Wirth bo nastopila v Koncertu za dve kljunasti flavti, godala in generalni bas v a-molu, TWV 52:a2, Georga Philipa Telemanna in v Brandenburškem koncertu št. 4 v G-duru za dve kljunasti flavti, violino, godala in generalni bas, BWV 1049, Johanna Sebastiana Bacha.

Redakcija: Tjaša Krajnc.

Tjaša Krajnc