V Slavnostni dvorani Narodne galerije v Ljubljani je 30. januarja potekal tretji koncert XVII. cikla Sozvočje svetov. Na koncertu sta nastopila Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije in sopranistka Nika Gorič. Na sporedu so bili Ljubljanski concertino št. 5 Tilna Beca, Ljubljanski koncert št. 5 Vita Žuraja s podnaslovom Knjiga teles za sopran in godala na besedilo Aleša Štegra ter tri skladbe Antonia Vivaldija: Sinfonia v h-molu “Al Santo Sepolcro”, motet “In furore iustissima irae“ za sopran, godala in continuo ter Koncert za godala v g- molu.

Koncertni cikel Sozvočje svetov že vrsto let povezuje glasbo in predavanja o številnih umetniških smereh. Na tokratnem predkoncertnem predavanju je Michel Mohor, kustos za razstavne dejavnosti v Narodni galeriji, predstavil Ljubljano v slovenskih impresionističnih slikah. Pred posnetkom prenosa koncerta poslušajte pogovor z Michelom Mohorjem, ki ga je opravila Maja Žvokelj, za tem pa še pogovor o novi skladbi Vita Žuraja, ki ga je opravila Tjaša Krajnc.

V Slavnostni dvorani Narodne galerije v Ljubljani bo ob 20.00 zvečer potekal tretji koncert XVII. cikla Sozvočje svetov. Na koncertu bosta nastopila Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije in sopranistka Nika Gorič. Na sporedu bodo Ljubljanski concertino št. 5 Tilna Beca, študenta magistrske stopnje glasbenoteoretske pedagogike na ljubljanski Akademiji za glasbo, Ljubljanski koncert št. 5 Vita Žuraja s podnaslovom Knjiga teles za sopran in godala na besedilo Aleša Štegra ter tri skladbe Antonia Vivaldija: Sinfonia v h-molu “Al Santo Sepolcro”, motet “In furore iustissima irae“ za sopran, godala in continuo ter Koncert za godala v g- molu.

Koncertni cikel Sozvočje svetov že vrsto let povezuje glasbo in predavanja o številnih umetniških smereh. Na tokratnem predkoncertnem predavanju bo Michel Mohor, kustos za razstavne dejavnosti v Narodni galeriji, predstavil Ljubljano v slovenskih impresionističnih slikah. Pred prenosom koncerta bomo ob 19.30 predvajali pogovor, ki ga je z njim opravila Maja Žvokelj. Skupaj sta se pogovarjala o številnih temah, med drugim o tem, koliko je Ljubljana motivično zastopana na slikah slovenskih impresionistov, kako so Ljubljančani sprejemali četverico in kakšne so bile značilnosti Ljubljane kot mesta na prelomu stoletja.

Marko Šetinc