Aco Aleksander Bišćević je na ljubljanski Akademiji diplomiral iz glasbene pedagogike, na Mozarteumu v Salzburgu, kjer študira še čembalo, pa je diplomiral iz petja pri profesorici Elisabeth Wilke, magisterij je končal pri profesorici Bredi Zakotnik. Vse bolj se uveljavlja na mednarodnih opernih odrih, v Gledališču princa regenta v Münchnu je pel vlogo Acisa v Händlovi operi Acis in Galateja, v Komični operi v Berlinu vlogo Merkurja v Rameaujevem Kastorju in Poluksu, v Innsbrucku naslovno vlogo v Gluckovi operi Orfej in Evridika, z manjšo vlogo v Zimmermanovih Vojakih je debitiral tudi v milanski Scali. Sodeluje tudi z ljubljansko Opero (Pluton v Offenbachovem Orfeju v peklu, princ Ramiro v Rossinijevi Pepelki). Redno nastopa kot solist in v različnih komornih zasedbah, kot oratorijski pevec, v oddaji pa ga spoznamo tudi kot pianista in dirigenta. (Foto: Andrej Grilc)

Potem ko je v nedeljo zelo uspešno nastopil na koncertu za vokalni abonma Slovenske filharmonije, je gost današnje oddaje Slovenski solisti tenorist Aco Aleksander Bišćević

Aco Aleksander Bišćević je na ljubljanski Akademiji diplomiral iz glasbene pedagogike, na Mozarteumu v Salzburgu, kjer študira še čembalo, pa je diplomiral iz petja pri profesorici Elisabeth Wilke, magisterij je končal pri profesorici Bredi Zakotnik. Vse bolj se uveljavlja na mednarodnih opernih odrih, v Gledališču princa regenta v Münchnu je pel vlogo Acisa v Händlovi operi Acis in Galateja, v Komični operi v Berlinu vlogo Merkurja v Rameaujevem Kastorju in Poluksu, v Innsbrucku naslovno vlogo v Gluckovi operi Orfej in Evridika, z manjšo vlogo v Zimmermanovih Vojakih je debitiral tudi v milanski Scali. Sodeluje tudi z ljubljansko Opero (Pluton v Offenbachovem Orfeju v peklu, princ Ramiro v Rossinijevi Pepelki). Redno nastopa kot solist in v različnih komornih zasedbah, kot oratorijski pevec, v oddaji pa ga spoznamo tudi kot pianista in dirigenta.

Anamarija Štukelj Cusma