»Aida« je brez dvoma velika opera, a še veliko več kot to. 26-ta izmed skupaj 28 oper, kolikor jih je Verdi napisal, je povzetek tega, česar se je skladatelj v vsem svojem življenju naučil o gledališču.
Sicer najmogočnejša italijanska opera se ne začne ali konča s truščem, ampak s šepetom. Prva arija, ki jo slišimo kmalu potem, ko se dvigne odrska zavesa, je nežna tenorjeva Celeste Aida. Za konec »Aide« Verdi ni zbral glasnega finala, temveč nekaj milega in nežnega – kratek duet, slovo od življenja …
Na našem posnetku v glavnih vlogah nastopajo: Krassimira Stojanova v naslovni vlogi, Riccardo Massi kot Radames, Violeta Urmana kot Amneris in George Gagnidze kot Amonasro. Zbor in orkester Metropolitanske opere bo vodil Daniele Rustioni.

posnetek iz New Yorka

»Aida« je brez dvoma velika opera, a še veliko več kot to. 26-ta izmed skupaj 28 oper, kolikor jih je Verdi napisal, je povzetek tega, česar se je skladatelj v vsem svojem življenju naučil o gledališču.

Sicer najmogočnejša italijanska opera se ne začne ali konča s truščem, ampak s šepetom. Prva arija, ki jo slišimo kmalu potem, ko se dvigne odrska zavesa, je nežna tenorjeva Celeste Aida. Za konec »Aide« Verdi ni zbral glasnega finala, temveč nekaj milega in nežnega – kratek duet, slovo od življenja …

Na našem posnetku v glavnih vlogah nastopajo: Krassimira Stojanova v naslovni vlogi, Riccardo Massi kot Radames, Violeta Urmana kot Amneris in George Gagnidze kot Amonasro. Zbor in orkester Metropolitanske opere bo vodil Daniele Rustioni.

Dejan Juravić