V oddajo smo povabili sopranistko Katjo Konvalinka, ki je solopetje doštudirala na ljubljanski Akademiji za glasbo, potem pa je iz opernega in koncertnega petja magistrirala na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu. Specializacijo je končala pri sopranistki Vlatki Oršanić. Nastopa v opernih hišah v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem, od leta 2011 tudi vodi Slovensko komorno glasbeno gledališče. Dejavna je tudi kot koncertna pevka, nastopila je že z najvidnejšimi slovenskimi orkestri, celovečerne recitale samospevov pa je imela po Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji, Italiji in Srbiji.

V oddajo smo povabili sopranistko Katjo Konvalinka, ki je solopetje doštudirala na ljubljanski Akademiji za glasbo, potem pa je iz opernega in koncertnega petja magistrirala na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu. Specializacijo je končala pri sopranistki Vlatki Oršanić. Nastopa v opernih hišah v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem, od leta 2011 tudi vodi Slovensko komorno glasbeno gledališče. V produkciji tega gledališča je nastopila v Menottijevih operah Telefon ter Zmikavt in stara devica, v Gluckovem Ogoljufanem sodniku, Piccinnijevi operi La Cecchina, Cuijevi pravljični operi Rdeča kapica in predstavi Režijska vaja za opero Gospodovalna služkinja. Dejavna je tudi kot koncertna pevka, nastopila je že z najvidnejšimi slovenskimi orkestri, celovečerne recitale samospevov pa je imela po Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji, Italiji in Srbiji.

Anamarija Štukelj Cusma